W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. wypadki losowe, choroba potwierdzona zwolnieniem lekarskim, wyjazd). Uczestnik może wystąpić z prośbą o zawieszenie Karnetu. Każda prośba będzie indywidualnie rozpatrywana przez Szkołę. Prośby należy zgłaszać drogą elektroniczną, przesyłając wiadomością e-mail na adres: idcentrumaktywnosci@gmail.com. W przypadku pozytywnej decyzji Szkoły, Karnet zostanie zawieszony na czas uzasadniony zaistniałym zdarzeniem. Nie ma możliwości zawieszenia Karnetu ze skutkiem wstecznym (tj. na okres przed datą zgłoszenia prośby). Okres obowiązywania Karnetu zostanie przedłużony o okres jego zawieszenia. Zawieszenia karnetu można dokonać maksymalnie 2 razy w roku. Zawieszenie karnetu. nie jest jednoznaczne z pozostawieniem rezerwacji miejsca w przypisanej grupie, Szkoła rozpatruje to indywidualnie.
Zasady obowiązują od dnia 07.02.2024 do odwołania